قیمت دوربین جاسوسی ارزان Q11

قیمت دوربین جاسوسی ارزان Q11 را از فروشگاه دوربین مداربسته مخفی بانه دریافت کنید. دوربین مداربسته ریز جاسوسی SQ11، جزء کوچکترین سیستم های نظارتی نامحسوس محسوب می شود و به دلیل اینکه به آسانی در‌ هر مکانی استتار می شود از فروش بالایی نسبت به دیگر دوربین های کوچک مخفی بیسیم برخوردار می باشد. با ما باشید در زیر به شرح کامل این دوربین مخفی رم خور Q11 می پردازیم:

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

دوربین مداربسته مخفی مموری خور SQ11

دوربین وایرلس نامحسوس Q11، که گاها به آن دوربین مخفی sq11 نیز گفته می شود برای محافظت از اموال و دارایی به صورت مخفیانه در مکان های پراهمیت مناسب می باشد. این دوربین ریز بسیار کوچک با طراحی بسیار کوچکی که دارد به آسانی قابل حمل و جابه جایی می باشد تا بتوانید آن را با خود به هر مکانی که خواستید، ببرید. این دوربین ریز بی سیم Q11، دارای کیفیت تصویر Full HD‌ است که تصاویر بسیار روشن و دقیقی را برای شما به ثبت می رساند. همچنین با سیستم روشنایی LED که دارد برای دید در شب یا شرایط نور ضعیف بسیار ایده آل است تا دیگر نگران حمله سارقان حتی در تاریکی نباشید.

به علاوه از کارت حافظه micro تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند و تصاویر و فیلمبرداری های ضبط شده را به خوبی داخل آن ذخیره می کند. این دوربین قابل حمل بدون سیم شارژی Q11، همانطور که از نامش پیداست دارای باطری داخلی با ظرفیت ۲۴۰ مگابایتی است که قابلیت شارژ کردن دارد همچنین می تواند ۵۰ دقیقه به صورت بی وقفه باتری را نگه دارد. گفتنی است هنگام تمام شدن باتری هم می تواند به شارژ متصل باشد و هم اینکه به کار خود ادامه دهد یعنی فیلمبرداری کند که این یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن محسوب می شود. ویژگی قابلیت تشخیص حرکت یکی از قابلیت های بی نظیر این دوربین نامحسوس رم خور، محسوب می شود که با دارا بودن سنسور هوشمند حساس، کوچکترین حرکت را ضبط و تصویربرداری می کند.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

دوربین مداربسته بی سیم رم خور کوچک q11

آیا می خواهید در مواقع ورزش های مختلف دوربینی داشته باشید که هم سبک و هم ریز باشد و درعین حال فیلم برداری واضحی داشته باشد؟ بدون شک یک دوربین مداربسته بی سیم رم خور کوچک مدل q11 بهترین گزینه خواهد بود. زیرا برای نصب و راه اندازه یک مدل بی درد سر است و نیاز به سیم کشی و دستگاه های اضافه ضبط کننده ندارد. همچنین به راحتی می توانید داخل جیب خود، بر روی کلاه ایمنی، کمربند ایمنی، فرمان دوچرخه یا موتور خود نصب و تعبیه کنید. علاوه براین با نصب این دوربین کوچک در داخل پهپاد ها یا کواد کوپتر یا دیگر لوازم ورزشی می توانید از مناظر طبیعی و بکر به خوبی تصویر برداری کنید.

گذشته از این ها دوربین جاسوسی شارژی رم خور q11 مدل مناسبی برای پرستاری کودک، ایمنی داخل خودرو یا جاهای نگهداری اشیاء قیمتی مانند گاوصندوق و غیره می باشد. این دوربین دارای ظاهر بسیار ریز است برای همین به راحتی داخل اسباب بازی ها و عروسک ها، گلدان، بالش رو تخت، کنار میز، قلاب لباس ها، کنار تابلو و غیره جاساسی می شود تا فیلم های جاسوسی را جهت اثبات وقایع و جمع آوری شواهد فراهم کند. کاربرد رایج این دسته از دوربین های خیلی کوچک برای مشاغل مختلف اعم از وکلا، قضات، روزنامه نگار، خبرنگار، بازرس و غیره می باشد.

دوربین باتری خور حساس به حرکت SQ11

با قابلیت اتصال به کامپوتر، لپ تاپ، فندک ماشینی و یا پاور بانک می توانید در مدت زمان مناسبی باتری این دوربین جاسوسی جیبی را شارژ کنید.

با فناوری سنسور حساس به حرکت دیگر نگران اتمام زود هنگام شارژ باتری و پرشدن کارت حافظه این دوربین مداربسته وای فای کوچک q11، نباشید. چراکه از ضبط های مداوم و در عین حال بیهوده جلوگیری می کند. همچنین تنها با ورود اشخاص و اجسام از جلوی دید خود، بلافاصله فیلم برداری را آغاز می کند.

این دوربین شارژی مخفی خیلی کوچک قابل حمل از رزولوشن تصویر 1080p full HD با زاویه دید منحصر به فرد ۱۲۰ درجه بهره می برد. بنابراین می توانید از طریق این محصول از کوچک ترین جزئیات رویداد ها در محیط آگاه شوید.

مشخصات فنی دوربین مداربسته بی سیم رم خور کوچک مدل SQ11 شامل طول و عرض و پهنای 2.20 سانتی متری و وزن 15 گرمی است. همچنین دارای بدنه از جنس پلاستیک مقاوم و طراحی به ابعاد یک بند انگشت می باشد. به علاوه می تواند با سرعت عالی ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند.

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

مشخصات فنی دوربین جاسوسی ارزان Q11

  • بدون سیم
  • رم خور
  • ظرفیت کارت حافظه۳۲ گیگابایت
  • قابلیت فیلمبرداری
  • وضوح تصویر Full HD
  • دارای چراغ ال ای دی
  • قابلیت دید در شب
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • قابل حمل
  • توانایی نگه داری باطری تا ۵۰ دقیقه
  • قابلیت همزمان ضبط فیلمبرداری و شارژ شدن
  • قابل اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

قیمت دوربین جاسوسی ارزان

این دوربین جاسوسی وایرلس رم خور Q11، را می توان جهت بهبود امنیت در دفاتر کار، فروشگاه ها، انبارها، اتاق بچه، اتاق سالمند، ادارات و غیره به صورت نامحسوس جاسازی کرد. همچنین 100٪ بدون سیم است و با سیم کشی و کابل درگیر نیست و دیگر نیازی به متصل شدن به پریز ندارد در نتیجه کار نصب را بسیار آسان می کند و از زندگی شما محتاطانه محافظت می کند. این دوربین کوچک مخفی قابل حمل را می توانید با ارزان ترین قیمت موجود در نمایندگی منصوری خریداری فرمایید و از امکانات کاربردی آن نهایت لذت را کسب کنید.

بازرگانی تکنو دوربین بانه جدا از دوربین مداربسته حافظه دار کوچک sq11، پخش کننده دنیایی از دوربین های مداربسته شارژی رم خور کیفیت بالا  دیگر نیز می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما