قیمت عمده دوربین ثبت وقایع خودرو

قیمت دوربین ثبت وقایع خودرو را به صورت عمده و خرده از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. با پیشرفت و تحولات عالی در حوضه لوازم مورد نیاز خودرو ها، یکی از موارد مهم و کاربردی دوربین های ثبت وقایع خودرو است که کار سخت و حساس رانندگی را فوق العاده ساده می کند‌. همچنین از آن به عنوان یک کمک راننده خوب با ثبت لحظات روزمره یاد می شود. امروزه، یکی از قطعات جانبی پر کاربرد فناوری در وسایل نقلیه، دوربین دنده عقب است. این دوربین ها که با ویژگی های کاربردی بودن و راحتی خود برجسته هستند، اکنون به یکی از ضرورت های اتومبیل ها تبدیل شده است. این دوربین ها در انواع کیفیت های مختلف و سایز مانیتور متعدد و غیره موجود هستند.

همه ی این مدل ها به نوبه خود بسیار مفید و مؤثر واقع می شود. جهت آشنایی بیشتر با این دوربین های مانیتوری ماشین همراه ما باشید:

قیمت دوربین ثبت وقایع خودرو

دوربین های دنده عقب خودرو

با استفاده از دوربین های دنده عقب خودرو از هنگام نشستن روی صندلی، راننده احساس امنیت و آرامش بیشتری خواهید کرد. این محصولات حاوی بسیاری از ویژگی ها و آپشن های قابل اطمینانی هستند. هدف اصلی این دوربین ها کمک به رانندگان و کاهش و به حداقل رساندن تصادفات است. به طور کلی دوربین های آینه ای ماشین کمک زیادی می کند، مخصوصاً وقتی می خواهید ماشین خود را پارک کنید و در یا در فضاهای تنگ بیرون بیایید. با تشکر از لنز منحصر بفرد این دوربین ها، می توانید مکانی را که می خواهید وسیله نقلیه خود را پارک کنید به وضوح ببینید و می توانید بر اساس آن ماشین خود را پارک کنید.

علاوه بر این، در صورت نیاز به ورود یا خروج از مناطق باریک، می توانید از دوربین خودرو نیز کمک بگیرید. دوربین در نتیجه که یکی از بزرگترین کمک کنندگان افرادی است که تازه شروع به رانندگی کرده اند. چراکه در صورت نزدیک شدن به جسم سریعاً مطلع می شوند.

دوربین های ثبت سوانح خودرو

دوربین های ثبت سوانح خودرو که برای وسایل نقلیه طراحی شده اند توسط مارک های معروف بسیاری تولید می شوند. بنابراین، بین مدل ها تفاوت وجود دارد. اما ویژگی های اصلی آن ها نیز یکسان است. ویژگی ضدآب بودن این دوربین ها که به مهمترین لوازم جانبی وسایل نقلیه تبدیل شده است، بسیار مهم است. چراکه این دوربین های ضد آب امکان کار با عملکرد کامل در آب و هوایی مانند باران و بارش برف را فراهم می کنند. به لطف دوربین های دید عقب ضد آب، دیگر لازم نیست نگران گودال های پر از آب موجود در جاده ها باشید.

ویژگی دیگر دوربین های مانیتور دار خودرو قابلیت دید در شب است. به لطف دوربین های دید در شب ، می توانید پشت سر خود را حتی در شب ببینید و وسیله نقلیه خود را در مناطقی با نور کم پارک کنید.

قیمت دوربین ثبت وقایع خودرو

دوربین ماشین مانیتور دار

شما می توانید مانیتور داخل خودرو را که با دوربین هماهنگ است، به مناسب ترین روش برای خود تنظیم کرده و راحت ترین استفاده را ارائه دهید. به لطف زاویه باز و باکیفیت، که یکی از ویژگی های دوربین های خودرو است، می توانید نقاط کور را با وسیع ترین دید مشاهده کنید. همچنین زوایای دوربین بر روی مانیتور داخل خودرو به وضوح قابل مشاهده است و خطوط راهنما و خطوط داخل جاده به وضوح تنظیم شده اند. به لطف دید یکنواخت و فراگیر، می توانید درک کنید که چقدر به وسایل نقلیه یا اشیا پشت سر خود نزدیک هستید و رانندگی خود را دقیقاً تنظیم کنید.

در حالی که دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور آینه ای با خودرو تنظیم می شوند، به محض اینکه دنده عقب درگیر شود، آنها فعال می شوند. به عبارتی دیگر به محض قرارگیری وسیله نقلیه در چرخ دنده عقب روشن می شوند و اجازه می دهند نقاط عقب و کور خودرو در بهترین زوایا دیده شوند. با این حال می توانید از این دوربین ها در لحظات مسافرت به جمع آوری فیلم های خاطره انگیز داخل جاده و مناظر بپردازید. همچنین برای مشاهده بعدی این ویدیو ها به کارت حافظه مراجعه کنید. چراکه برخی از دوربین های ثبت وقایع خودرو از مموری رم پشتیبانی می کند. این ویژگی برای ارائه مدارک و شواهد در تصادفات و وقایع ناگوار نیز مناسب می باشد.

ویژگی های دوربین آینه ای اتومبیل

تغییر مسیر و پارک کردن ماشین یکی از سخت ترین شرایط رانندگان است. حتی اگر نمای عقب و آینه های جانبی را در زاویه راست تنظیم کنید، دیدن نقاط کور غیرممکن است. به خصوص در هنگام پارک کردن، این نقاط کور مشکلاتی ایجاد می کنند. در این مرحله، دوربین های دنده عقب یک مزیت بزرگ را ایجاد می کنند. با استفاده از دوربین های دید عقب ، می توانید هر نقطه را به وضوح ببینید و هنگام پارک کردن یا هنگام ورود به فضاهای تنگ ، شما امکان می دهد زوایای عقب خودرو را به بهترین شکل ببینید. بدون داشتن این محصولات، پارک در وسایل نقلیه ممکن است چند دقیقه طول بکشد. اما با داشتن آن در وسیله نقلیه خود، با دیدن نقاط کور قادر به پارک آسان و سریع خواهید بود.

از دیگر ویژگی های کاربردی برخی از این دوربین های آینه ای اتومبیل عبارتند از: مجهز به سنسور G، موشن دار، ضبط صدا و تصویر، اسپیکر دار و غیره.

قیمت عمده دوربین ثبت وقایع خودرو

قیمت دوربین ثبت وقایع خودرو

دوربین های مداربسته داخل و دنده عقب ماشین دارای مدل های متفاوتی هستند که هر کدام دارای طرفداران خاص خود می باشند. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده و پخش کننده انواع دوربین های مداربسته خودرو جهت ثبت وقایع و همچنین انواع دوربین مداربسته مخفی کوچک برای ماشین با بهترین قیمت بوده و شما را برای نصب صحیح آن، راهنمایی خواهد کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما