قیمت آنلاین دوربین مدار بسته ارزان کوچک

قیمت آنلاین دوربین مدار بسته ارزان کوچک را از فروشگاه منصوری دریافت کنید. امروزه با پیشرفت فناوری های متعدد، طرح ها و مدل های جدیدی به دوربین های مداربسته در بازار افزوده شده است. چراکه دوربین های مداربسته جزء مؤثر ترین راه محافظت از اموال و اشخاص خانواده مانند افراد مسن یا بچه ها می باشد. با این حال یکی از محبوب ترین ها، دوربین مداربسته کوچک مخفی شارژی است که در نمایندگی های تکنودوربین دارای قیمت رقابتی می باشند. این دوربین ها دارای انواع مدل های مختلف هستند که هر کدام به نوبه خود در شرایط مختلف بسیار کارآمد هستند. همچنین به یکسری امکانات عالی مجهز هستند و به راحتی در محیط مخفی و ضبط های نامحسوسی را می گیرند.

در ادامه به معرفی سه مدل از پرطرفدار ترین های دوربین مدار بسته مخفی کوچک می پردازیم:

قیمت آنلاین دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مداربسته خیلی کوچک بیسیم SQ9

دوربین مداربسته خیلی کوچک بیسیم SQ9 یکی از مدل های پرفروش است که به دلیل اندازه ریز و حجم کم در کارهای پلیسی، مراقبتی، ورزشی، جاسوسی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به راحتی می توانید در همه جای محیط جاسازی کنید‌. به طور کلی این دوربین مخفی طوری طراحی شده است تا بدون اطلاع اشخاص در محیط مربوطه فیلم برداری کند.

این دوربین مداربسته وایرلس ریز اس کیو ۹، دارای ضبط با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است که تصاویر واضح را برای مدت طولانی در کارت حافظه میکرو sd تا ظرفیت 32 گیگ ذخیره می کند. این دوربین را می توانید بر روی مفصل گردنده نصب کنید و از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه آن بهره مند شوید. با این حال می توانید بر تمام اطراف دوربین نظارت داشته باشید.

این دوربین جاسوسی کوچک را می توانید با خود به گردش های ورزشی یا مصاحبه های مختلف حمل کنید. زیرا از مدل های بی سیم است و انرژی خود را از طریق باتری لیتیوم تأمین می کند. این باتری قادر به ضبط ۹۰ دقیقه ای است که در مواقع نیاز به فیلم برداری دائمی، می توانید دوربین را به برق مستقیم متصل کنید‌. از دیگر آپشن های پیشرفته این دوربین مداربسته خیلی کوچک بیسیم SQ9 عبارتند از: قابلیت دید در شب، سنسور تشخیص حرکت، مجهز به سیستم شنود و غیره.

قیمت آنلاین دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مداربسته جاسوسی شارژی فلتی

دوربین مداربسته جاسوسی جیبی شارژی فلتی از دیگر دوربین های ریز بازار جهانی است که قادر به ضبط و فیلم برداری بدون برق تا ۲ ساعت است. چراکه به باتری قدرتمندی مجهز است و به راحتی قابل حمل می باشد. همچنین دارای سایز ریز است و از این رو می توان آن را برای ضبط های مخفیانه در کنار میز، داخل دودکش بخاری، پشت گلدان، داخل جعبه دستمال کاغذی و غیره نصب و تعبیه کنید.

این سری از دوربین مخفی از مدل های وای فای دار است که به کمک اپلیکیشن هوشمند مخصوص گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی از هرکجای جهان به تماشای ویدیو های زنده محیط مربوطه بپردازید. این دوربین کوچک باتری دار s06 همراه فیلم های واضحی که می گیرد به ضبط صداها و گفتگو های محیط می پردازد. همچنین از کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی ساپورت می کند تا مدارک و شواهد رسمی و مهمی را بعد ها ارائه دهد.

از سنسور تشخیص حرکت این دوربین برای صرفه جویی در فضای شارژ باتری و کارت حافظه استفاده می شود. چراکه با این قابلیت دوربین تنها در صورت تشخیص حرکت شروع به فیلم برداری می کند.

قیمت آنلاین دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین کوچک رم خور q7

دوربین مداربسته بسیار ریز شارژی کیو هفت یکی از مدل های دید در شب است که کاربرد های فراوانی دارد. این محصول دارای ابعاد با 5.6×2.5×2 سانتی متر و وزن 25 گرم است که به اندازه یک بند انگشت شما طراحی شده است. در نتیجه به خوبی در داخل اشیاء محیط پنهان می شود و به ضبط فیلم برداری همراه ضبط صدا می پردازد. همچنین دارای پایه مخصوص است که به راحتی بر روی سطوح مختلف فلزی یا پلاستیکی نصب می شود.

این دوربین جاسوسی q7 وای فای دارای کیفیت تصویر برداری فول اچ دی است که تمام جزئیات رویداد های مکان مورد نظر را به خوبی به نمایش می گذارد. از این دوربین می توانید برای کارهای مراقبتی از جمله نصب در اتاق بچه جهت نظارت رفتار پرستار و یا برای کنترل کار کارکنان مخیط کار به صورت مخفیانه استفاده کرد. این دوربین خیلی کوچک شارژی کیو هفت رم خور را می توانید در حالت خواب قرار دهید تا تنها در صورت تشخیص حرکت فیلم برداری را آغاز کند. گفتنی است بدانید شما می توانید با اتصال این دوربین کوچک به اینترنت فیلم های گرفته شده را به صورت مستقیم بر روی گوشی های هوشمند از راه دور به اشتراک بگذارید.

قیمت آنلاین دوربین مدار بسته ارزان کوچک

قیمت آنلاین دوربین مدار بسته ارزان کوچک

اگر می خواهید دوربین مداربسته کوچک مدل نظر خود را با قیمتی ارزان به صورت آنلاین و یا اینترنتی خریداری کنید همین حالا با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما