فروش دوربین خودکاری اچ دی با قیمت فوق العاده

فروش دوربین خودکاری اچ دی با قیمت فوق العاده در نمایندگی های تکنو دوربین آغاز شد. خودکار دوربین دار یکی از نمونه دوربین مخفی می باشد که کاربر می تواند آن را به راحتی در داخل جیب خود قرار داده و با خود حمل کند. این دوربین مداربسته خودکاری دارای کیفیتی فوق العاده بوده تصاویر و فیلم ها را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد. در ادامه به معرفی بیشتر این خودکار دوربین دار خواهیم پرداخت:

فروش دوربین خودکاری

خودکاری که فیلم برداری می کند

دوربین خودکاری یکی از هوشمند ترین دوربین های مخفی که تمام انتظارات شما از یک دوربین مخفی را بر آورده خواهد کرد. شاید فکر کنید که ظاهر این خودکار با خودکار های معمولی فرق دارد. این روان نویس باریک و شیک دو منظوره بوده به طوریکه هم فیلم می گیرد هم می نویسد. داخل خودکار دوربین دار یک دوربین کوچک تعبیه شده است که با کیفیت اچ دی فیلم می گیرد و به غیر از ضبط فیلم، صدا های محیط را نیز ضبط خواهد کرد.

این خودکار دوربین دار ، به خاطر اندازه جمع و جور و حمل آسان ، می توانید به راحتی بر روی لبه کت ، پیراهن ، بر روی میز و یا داخل جا مدادی میزی نصب کرده و می‌توانید بهترین ابزار ممکن برای عکس برداری و فیلم برداری مخفی را داشته باشید. این ابزار یک خودکار دوربین دار رم خور می باشد که برای ذخیره سازی فیلم و عکس از حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD Memory) استفاده می‌کند، و  دارای باتری لیتیومی پلیمری داخلی می باشد.

فروش دوربین خودکاری

استفاده راحت و آسان از دوربین مخفی خودکاری

کار با این دوربین خودکاری مخفی بسیار ساده می باشد. به محض باز کردن بسته بندی محصول بدون هیچ گونه تنظیم و یا پیکربندی پیچیده آماده به شروع کار می باشد. به خاطر پوشش و ظاهر آن که کاملا شبیه به یک خودکار معمولی می باشد ، به شما امکان استفاده در هر کجا که به آن نیاز دارید را مهیا می کند.

به راحتی خودکار خود را به کامپیوتر و یا لپ تاپ خود وصل کنید و به مرور اطلاعات ثبت شده در کارت حافظه بپردازید و یا آن را شارژ کنید ، یکی از ویژگی های بسیار عالی این خودکار ، امکان تصویر برداری حین شارژ می باشد.

این دوربین مخفی طرح خودکار دارای شیار کارت حافظه می باشد و قابلیت ارتقای کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارد. این ویژگی ، محصول را به یک خودکار دوربین دار رم خور با کیفیت بالا تبدیل می کند.

کیفیت دوربین خودکاری

دوربین مخفی تعبیه شده در این خودکار ، امکان تصویر برداری و فیلم برداری هم زمان با کیفیت HD (اچ‌دی) را فراهم می سازد.این خودکار دارای قابلیت فیلم برداری با کیفیت 720*480 و 30 فریم بر ثانیه بصورت 8 مگاپیکسل را دارد. کیفیت تصویر برداری 1280X1024 پیکسل می باشد. فرمت فیلم های ضبط شده توسط این خودکار AVI و فرمت تصاویر ثبت شده بصورت JPEG می باشد.

فروش دوربین خودکاری

عملکرد خودکار دوربین دار

این دوربین مداربسته خودکاری را در مکانی قرار دهید که دید کامل و واضح و دسترسی به صوتی که می خواهید ضبط کنید را داشته باشد. دکمه روشن و خاموش دستگاه که در بالای خودکار تعبیه شده است را به مدت 5 ثانیه فشار دهید. پس از 5 ثانیه ال ای دی خودکار دوربین دار ،به رنگ سبز در می آید و چشمک می زند. تا نشان دهد که فرایند ضبط شروع شده است. هنگام ضبط ، ممکن است بخواهید بخش هایی از فیلم را در حافظه کارت SD ذخیره کنید.

برای ذخیره دکمه روشن و خاموش روی خودکار را فشار دهید. لطفا توجه داشته باشید که طول پرونده ضبط شده بر زمان صرفه جویی تأثیر می گذارد. با اتمام ذخیره ، LED به رنگ زرد تبدیل می شود. شما می توانید با فشار دادن دکمه روشن و خاموش ، فرایند ضبط را از سر بگیرید. LED وضعیت دستگاه دوباره به رنگ سبز چشمک می زند تا نشان دهد که دوباره شروع به ضبط کرده است. لازم به ذکر است که این قلم حافظه داخلی ندارد. شما باید خودتان یک کارت SD بصورت جداگانه تهیه نمایید.

توجه داشته باشید اگر دکمه روشن و خاموش را به مدت 5 ثانیه فشار دهید و چراغ LED، چهار مرتبه چشمک زد ، این نشان دهنده این است که حافظه پر شده است.

فروش دوربین خودکاری

فروش دوربین خودکاری

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری، عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته مخفی می باشد. این فروشگاه وارد کننده مستقیم بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته ریز کوچک وایرلس می باشد. این دوربین ها را می توانید به صورت عمده و خرده از این فروشگاه دوربین مداربسته مخفی با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما