فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو آینه ای

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو آینه ای با ارزان ترین نرخ آغاز شد. دوربین خودرو آینه ای دارای مدل های متفاوتی هست که همگی انجام دهنده یک وظیفه یعنی مراقبت از ماشین به هنگام پارک یا ترک خودرو می باشند. دوربین دنده عقب خودرو گاهی اوقات دو لنزه هستند در اینصورت یکی از لنز ها در داخل خودرو نصب شده تا وقایع را با جزئیات برایمان ضبط کند. در ادامه قصد داریم به معرفی کلی دوربین های آینه ای دنده عقب ماشین بپردازیم:

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو آینه ای

دوربین مانیتور دار ماشین

همه ی دوربین های مانیتور دار دنده عقب ماشین بر روی سپر خودرو مورد نظر نصب و تعبیه می شوند. علاوه براین، به یک صفحه نمایشگر با طراحی آینه عقب خودرو مجهز هستند که با تنظیم و فعال سازی آن می توانید نمای واقعی و زنده ای را از پشت سر ماشین خود از طریق آن ها دریافت کنید. در هنگام یک استارت خودرو مجهز به این دوربین ها، بدون اینکه سر خود را به عقب برگردانید و تعادل رانندگی خود را از دست بدهید، بلافاصله می توانید دید بسیار باکیفیت تر و دقیق تری را از پشت سری خود داشته باشید.  همچنین هنگامی که اگر به تماشای عقب خودرو خود از طریق این دوربین نیاز نداشته باشید، می توانید تنها با لمس صفحه نمایشگر دوربین را غیر فعال کنید‌.

برخی از دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور آینه ای ، از قابلیت دید در شب بهره می برند. در نتیجه در مواقعی که نور کافی در پارکینگ یا محل مورد نظر وجود ندارد. رانندگان می توانند دید بهتر و واضح تری از عقب و جلوی خودرو داشته باشند. این ویژگی حداکثر حفاظت و امنیت را تضمین می کند. در مورد امکانات دیگر دوربین های دنده عقب ماشین باید گفت که می توانند همراه بسیار مؤثری جهت ضبط فیلم و تصاویر از مناظر در مسافرت ها باشند. چراکه دارای قابلیت پشتیبانی از‌کارت حافظه است و بعد ها می توانید از طریق آن به بازیابی تمام گرفته شده ها دسترسی داشته باشید. از همین رو گاهی از این دوربین های دنده عقب به عنوان دوربین ثبت وقایع خودرو هم یاد می شود.

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو

امکانات و عملکرد دوربین دنده عقب خودرو

سنسور هوشمند G یکی از توابع پیشرفته مخصوص دوربین های ثبت وقایع ماشین است که به نوبه خود بسیار هم کاربردی و مؤثر می باشد. این سنسور در هنگامی که ماشین در موقعیت خاموشی یا پارک شده قرار دارد، تنها با احساس یک تکان، صدمه یا لرزش، و یا حتی کشیدن خطوط توسط اشخاص بر روی اتومبیل، سریعاً دوربین را فعال و به ضبط تمام رویداد ها و سپس به قفل فیلم های خود در کارت حافظه می پردازد. از همین رو می تواند مدارک و شواهد زیادی را در هنگام وقایع ناخوشایند برای شما ارائه دهد.

تمام این دوربین های آینه ای دنده عقب خودرو قابلیت نصب بر روی تمام ماشین های خارجی و داخلی، سبک و سنگین، جدید و قدیمی و غیره دارد.

گذشته از همه ی این ها اکثر مدل های این دوربین های ماشین به میکروفون قدرتمند مجهز است که به شنود صدا می پردازد. درنتیجه گزینه عالی برای ثبت خاطرات و سفرهای شما خواهد بود.

جا نمایی این مانیتور ها بر داخل آینه خودرو کار ساده ای است و دسترسی راننده به اشیاء و اشخاص عقب خودرو از طریق آن بسیار ساده تر خواهد بود.

لازم به ذکر است اغلب دوربین خودرو آینه ای، به باتری قدرتمند ۴۵۰ میلی آمپری مجهز هستند که طریق شارژ آن ها به وسیله شارژ فندکی خودرو می باشد.

دوربین ثبت وقایع خودرو

بعضی از دوربین های ماشین دو لنزه هستند که یکی از این دوربین ها بر روی سپر و دیگری پشت آینه یا رو به داخل ماشین تعبیه می شود. در‌ نتیجه هنگام قرار گیری حیوانات یا کودکان نزدیک خودرو به راحتی می‌توانید آن ها را از طریق این دوربین ها مشاهده و تشخیص دهید.

به این ترتیب وظیفه اصلی این دوربین های ثبت وقابع اتومبیل، تضمین یک رانندگی و پارک سالم و درعین حال ایمن است. چراکه با قابلیت های ویژه خود، یک دید واقعی و واضح را برای شما به ارمغان می آورد.

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو

یکی از راه کار های مؤثر و قابل اطمینان در رانندگی و محافظت بیشتر از بدنه خودرو نصب دوربین دنده عقب خودرو آینه ای می باشد. این محصولات در نمایندگی های تکنودوربین در همه نوعه با تخفیف ویژه به فروش می رسند. دوربین های دنده عقب گزینه مناسبی برای رانندگان تازه وارد است و به صورت بسیار شگفت انگیزی رانندگی و پارک ماشین را آسان تر می کنند. چراکه دارای نمایش واضح از دید عقب است. این دوربین ها که در قالب یک آینه عقب اتومبیل را نمایش می دهد. از لنز های با رزولوشن فول اچ دی بهره می برند. همچنین دارای ضبط با دید گسترده و وسیع هستند. مرکز فروش تکنو دوربین عرضه کننده جدیدترین و بهترین دوربین های ثبت وقایع و دنده عقب خودرو با تخفیف ویژه می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما