فروشگاه دوربین مداربسته طرح لامپ V380

فروشگاه دوربین مداربسته طرح لامپ V380 وارد کننده انواع دوربین های 360 درجه با  بهترین قیمت می باشد. دوربین مداربسته طرح لامپ V380،‌یکی از دوربین های خانگی است که فروش فوق العاده به خود کسب کرده است. این دوربین چشم ماهی بیسیم دارای یکسری ویژگی های خاص و ارزشمند است. این مشخصات عبارتند از: سازگاری با کارت حافظه، قابلیت اشتراک گذاری فیلم ها از طریق اتصال به وای فای، مجهز به سنسور تشخیص حرکت، قابلیت استراق سمع، سهولت نصب و تعبیه، دارای لنز چشم ماهی ۳۶۰ درجه و غیره.

جهت آشنایی با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید:

فروشگاه دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین مداربسته شکل لامپ V380

دوربین مداربسته شکل لامپ V380، همان گونه که از اسمش پیداست دارای ظاهری بسیار شبیه به لامپ های رشته ای یا قدیمی است. از این رو تشخیص آن به عنوان یک دوربین مداربسته بسیار دشوار خواهد بود. همچنین از آن می توانید به عنوان یک دوربین مخفی در داخل محیط استفاده کنید. از محبوبیت های این دوربین، پوشش و ارائه دید گسترده در محیط مورد نظر می باشد.

لنز پانورامیک این دوربین لامپی دارای تعدادی ویژگی منحصر به فرد هستند که دوربین های معمولی نمی توانند داشته باشند. بزرگترین مزیت این است که می تواند 360 درجه دید ایجاد کند. به عبارتی دیگر دوربین های پانورامیک در مقایسه با دوربین های ثابت با ایجاد پوشش 360 درجه، میدان دید بسیار گسترده تری را ارائه می دهند. در نتیجه می توانند مناطق وسیع تری مانند مغازه ها، انبارها، پارکینگ ها، استادیوم ها، موزه ها، سالن های کنسرت و ویلا ها را تحت کنترل خود قرار دهند. از طرفی دیگر این دوربین هزینه های نصب سه دوربین اضافی معمولی را کاهش می دهد. چراکه با دید همه جانبه خود به تنهایی می تواند همانند سه دوربین عمل کند.

فروشگاه دوربین مداربسته طرح لامپ

لامپ دوربین دار 2 مگاپیکسل وایرلس

لامپ دوربین دار ۲ مگاپیکسل رم خور از مدل های وایرلس است که نیازی به کابل کشی ندارد. چراکه انرژی خود را از سرپیچ لامپ تغذیه می کند. همچنین نصب و راه اندازی آسانی بدون نیاز به حتی یک متر کابل دارد. به گونه ای که هرکسی بدون نیاز به نصاب ماهر می تواند آن را تعبیه کند.

همانطور که گفته شد دوربین مداربسته طرح لامپ V380 از نوع های وایرلس است. از همین رو به آسانی به شبکه اینترنت خانگی متصل می شود. از طرفی دیگر از تمام سیستم عامل های اندروید، آیفون و ویندوز پشتیبانی می کند. همه ی این ها منجر به پخش زنده فیلم و تصاویر زنده برای کاربرانی می شود که دور از محیط خانه خود هستند. در نتیجه در صورت رخ دادن اتفاقات ناگوار می توانید در اسرع وقت وارد عمل شوید. لازم به ذکر است بدانید شما می توانید حتی همزمان چند موبایل هوشمند را به این دوربین از راه دور متصل کنید.

این دوربین لامپی بیسیم تحت شبکه، نه تنها دید فراگیر را از کل اتاق فراهم می کند، بلکه به رزولوشن ۲ مگاپیسکل مجهز است و تصاویر بسیار واضح و خوانا را ثبت می کند. همچنین همه این فایل ها را می تواند در حجم زیاد کارت حافظه میکرو sd تا ظرفیت 64 گیگابایت ذخیره می کند.

فروشگاه دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین مداربسته چشم ماهی

از آن جایی که لامپ دوربین دار چشم ماهی دارای فناوری منحصر بفرد Motion Detection است می تواند در حجم این کارت حافظه صرفه جویی کند. به این دلیل که این قابلیت، دوربین را در حالت خواب قرار می دهد. به گونه ای که تنها در هنگام احساس حرکت شروع به ضبط می کند. از طرفی دیگر با این قابلیت ویژه دوربین شما دیگر به ضبط های بیهوده محیط نمی پردازد.

اغلب خاصیت دوربین های مداربسته به قابلیت دید در شب بودن آنان است. بنابراین این دوربین مداربسته فیش آی لامپی رم خور 360 درجه دارای ال ای دی های مادون قرمز است تا تصاویر واضحی را در هنگام تاریکی و نبود نور کامل ارائه دهد. موقعیت نصب این دوربین مداربسته چشم ماهی وای فای دار به صورت سقفی خواهد بود. با این وجود فضای محیط را تا میزان فاصله ۵۰ الی ۱۰۰ متری را به خوبی پوشش می دهد.

بهره مندی از میکروفون داخلی این دوربین مداربسته شکل لامپ V380 فول اچ دی موجب شنود بسیار واضح صدا های داخل محیط می شود. از طرفی دیگر با مجهز بودن به بلندگوی قدرتمند، امکان انتقال صدای کاربران را از راه دور برای اشخاص جلوی دوربین فراهم می کند.

فروشگاه دوربین مداربسته طرح لامپ

فروشگاه دوربین مداربسته طرح لامپ

بهترین و با کیفیت ترین دوربین لامپی را از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید دوربین مداربسته پانوراما طرح لامپ از دسته دوربین های وایرلس هستند که برای نصب و راه اندازی نیازی به سیم کشی و لوازم جانبی ندارند. این دوربین ها به شکل لامپ بوده و گاهی اوقات به عنوان دوربین مخفی نیز از آنها استفاده خواهد شد. شما می توانید لامپ دوربین دار با کیفیت های متفاوت را با قیمتی شگفت انگیز از مرکز فروش منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما