خرید دوربین مداربسته طرح لامپ V380

خرید دوربین مداربسته طرح لامپ V380، با ضمانت پس از فروش و قیمت مناسب را تنها از طریق فروشگاه آنلاین دوربین منصوری در بانه انجام دهید. این مدل دوربین دارای آپشن های ویژه است و به دلیل نصب سریع و آسان و زاویه دید 360 درجه مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. با ما باشید تا با این دوربین مدابسته چشم ماهی لامپی بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین مداربسته لامپی چشم ماهی

دوربین مداربسته طرح لامپ V380، می توانید مانند هر لامپ ال ای دی معمولی آن را به سرپیچ سقف اتاق متصل کنید. یک مزیت بزرگ این دوربین این است که می تواند به صورت محتاطانه در خانه یا محل کار شما نصب شود. گاهی اوقات به صورت نامحسوس نیز از این دوربین استفاده می کنند. به دلیل اینکه دارای لنز  پانورامیک چشم ماهی است، کار ضبط سه دوربین را انجام می دهد چراکه تصاویر واضح و دقیق را از همه زوایا محیط مورد نظر ارائه می دهد. با بهره مندی از نمای 360 درجه پانوراما دوربین وای فای‌ طرح لامپی می توانید هر آنچه را که در گوشه های متفاوت مکان مد نظر اتفاق می افتد را مشاهده بفرمائید.

خرید دوربین مداربسته طرح لامپ

ویژگی های لامپ دوربین دار متصل به موبایل

از دیگر مشخصات این مدل دوربین این است که از نوع های Wifi دار است به این معنی هنگامی که  اپلیکیشن را در تلفن هوشمند یا کامپیوتر خود بارگذاری کنید، به شبکه مودم خانگی خود متصل می شوید، قادر خواهید بود که تصاویر زنده آن مکان را از نقاط دور به صورت آنلاین و مستقیم کنترل کنید.

از خانه یا محل مجهز به دوربین دور هستید؟ مشکلی نیست نه تنها می توانید از راه دور ببینید که چه کسی داخل خانه یا ملک شماست، بلکه به معنای واقعی کلمه می توانید از طریق برنامه تلفن خود با او در دوربین مکالمه داشته باشید. چراکه مجهز به میکروفون داخلی و اسپیکر بیرونی است.

این لامپ دوربین دار متصل به موبایل، به یک لنز چشم ماهی با زاویه ۳۶۰ درجه مجهز شده است از همین رو به شما امکان می دهد تا کل اتاق و گوشه های خانه و محل کار خود را پوشش دهید. این مدل دوربین بیسیم وای فای دارای یک شیار کارت حافظه MicroSD است تا بتوانید هر طور که خواستید کلیپ های ویدیویی را ضبط یا ذخیره کنید. از دیگر قابلیت محبوب دوربین طرح لامپ عملکرد تشخیص حرکت است.

خرید دوربین مداربسته طرح لامپ

خرید دوربین مداربسته طرح لامپ

اگر می خواهید محل زندگی یا محل کار خود را به صورت نامحسوس زیر نظر بگیرید، بهترین را نصب و راه اندازی دوربین مداربسته 360 درجه لامپی وایرلس رم خور است. چراکه این دوربین دارای ظاهری کاملا شبیه به لامپ های معمولی می باشد. لذا در صورت تمایل به سفارش حضوری و یا غیر حضوری دوربین مداربسته طرح لامپ V380، به قیمت پایین و ضمانت پس از فروش به فروشگاه آنلاین تکنودوربین مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما