فروش nvr دوربین مداربسته با بهترین کیفیت

فروش nvr دوربین مداربسته با بهترین کیفیت در انواع مدل های مختلف از لحاظ برند و چند کاناله بودن را با قیمت ویژه و ارزان می توانید از ما بخواهید و خریدی مطمئن و رضایت بخش را برای خود رقم بزنید.
دستگاه nvr یا همان NETWORK VIDEO RECORDER که از آن برای ضبط و پخش تصاویر و اطلاعات دوربین های تحت شبکه استفاده می شود و در برندهای مختلفی تولید و طراحی می شود که از لحاظ قیمت با هم متفاوت می باشند که این تفاوت بستگی به تعداد کاناله ها و نوع مارکی که دارند است.

تفاوت دی وی آر با ان وی آر

  1. در نوع فرآیند ضبط تصاویر: که در دی وی آر تصاویر را از طریق کابلی به قسمت ورودی دستگاه متصل است منتقل می شود و در دستگاه کد گذاری و پردازش می شود.
  2. nvr یک برنامه نرم افزاری می باشد که تصاویر را از طریق اینترنت منتقل می کند و کدگذاری و پردازش اطلاعات در داخل خود دوربین صورت می گیرد سپس برای ذخیره و کنترل از راه دور به دستگاه ان وی آر منتقل می شود.
  3. در دستگاه دی وی آر از دوربین های آنالوگ و اچ دی استفاده می شود و از کابل معمولی انتقال تصویر انجام می شود در مقابل در ان وی آر از دوربین های شبکه یا آی پی استفاده می شود و انتقال تصویر از طریق کابل شبکه انجام می شود.

تفاوت دی وی آر با ان وی آر

مزایای دستگاه شبکه

  • جا به جایی آسان
  • اتصالات کابل راحت
  • کیفیت ضبط بالاتر
  • اتصال از راه دور

مزایای دستگاه شبکه

معایب دستگاه شبکه

  1. سیگنال ناپایدار
  2. توانایی سازگاری پایین

با توجه به مطالب گفته شده در مورد nvr دوربین مداربسته به این نتیجه می رسیم که استفاده از هر دو مدل دستگاه دی وی آر و ان وی آر بسته به نوع مدل دوربین دارد و با توجه به پیشرفته شدن دنیای امروز که به دنبال کنترل از راه دور هستند استفاده دستگاه های nvr به چشم می خورد که در مدل ها 4 تا 32 کاناله موجود می باشد که می توان از طریق این مرکز فعال به آن ها با بهترین کیفیت دسترسی پیدا کنید.

منبع: cctvstor.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما